- See more at: http://kesramanch.blogspot.com/2013/07/Facebook-LikeBox-JQuery-Popup-with-Timer.html#sthash.SXaf43j1.dpuf

विषय सूची

@ साहित्याकाशका लागि प्रतिपादित " केस्रा" विधाको प्रवर्तक:- मौलश्री लिम्बू , प्रवक्तात्रय:- दिलिप 'सगर' राई,जीवन देवान 'गाउँले' र कृष मगर एवम् केस्रा लेखन मञ्च हार्दिक स्वागत गर्दछ।

Thursday 10 May 2012

केहि केस्राहरु -३

प्रारम्भिक केहि केस्राहरु

 "जीवनसँगी"

अझै जीवन छ खाली
मङ्सिरमा है  छ पाली

जीवनसँगी सोच्दैछु
जो सोझी  हो की छ  जाली

उस्को सिउदो छ खाली
साखै दाईकी छ साली ।

                    - प्रतिमा राई सुब्बा
                        ३०-०४-२०१२
                   [ आवृति केस्रा ]

*.............*...........*...............* 

 
दर्शन योङ्हाङ् लिम्बु
- भद्रपुर,झापा

 "अनुरोध"
कुरा एउटा सुनेर
तिम्रै दिलमा उनेर

जताततै बग्न थाले
मुहान मेरो थुनेर

भित्री दिलमा उनेर
मन भरी नै गुनेर।
             १८-०३-२०१२
             [आकृति केस्रा]

*...............*............*.........*




जेन  तमु ज्ञानेन्द्र
- धादिंग
         "बैगुनि"

तिम्लाई पाउन घरै छोडि
भावनाको साइनो जोडी

जीवन रथ गुड्दा गुड्दै
तिमी हिड्यौ अन्त बाटो मोडी

फिक्का आज यो दिल छोडि
गयौ किन दिवार तोडी।
                            १८-०३-२०१२
                         [आकृति केस्रा]

*............*............*...........*

    " व्यथात्मा"
                
मेरो भन्नु तिमी थियौ
आज एक्लो पारीदियौ

हाँसो मेरो लुटिकन
खुशी सबै सबै पियौ

तिमी मुटुभित्र थियौ
किन मेरो प्राण लियौ।  
            
          - सगुन थापा
                 दाङ
   

       ०६-०३-२०१२
      [आकृति केस्रा]

*.........*.......*..........*


    
सोम सुवेदी
-पांचथर,हाल- मलेसिया
 "पीडित"

चल्यो मनको पैरो
पिरती थियो गैरो

हानी मलाई झापट
भई गएछु बैरो

रोक्न खोज्छु म पैरो
खान्छे मेरो नै खैरो।
          ११-०१-०१२
         [आकृति केस्रा]

*..........*..........*...........*


राज अविरल यात्री गिरि
- इलाम,हाल- मलेसिया
       "टाढा"
सम्झदैछु माटोको ऋण
अनि घर छाडेको दिन

सोला हान्दा देब्रे छातिमा
चर्किन्छ मुटु छिन छिन

महँगो त्यो ब्याजको ऋण
गन्दैछु साल दुई तीन ।
                      -१८-१२-२०११
[प्रारम्भिक चरणमा लेखिएको केस्रा]