- See more at: http://kesramanch.blogspot.com/2013/07/Facebook-LikeBox-JQuery-Popup-with-Timer.html#sthash.SXaf43j1.dpuf

विषय सूची

@ साहित्याकाशका लागि प्रतिपादित " केस्रा" विधाको प्रवर्तक:- मौलश्री लिम्बू , प्रवक्तात्रय:- दिलिप 'सगर' राई,जीवन देवान 'गाउँले' र कृष मगर एवम् केस्रा लेखन मञ्च हार्दिक स्वागत गर्दछ।

Wednesday 15 August 2012

स्याङ्जाली रमेश


स्याङ्जाली रमेश जीका केस्राहरु

-स्याङ्जाली रमेश
स्याङ्जा, हाल- यु.ए.ई
"चर्चा"

उस्कै छ चर्चा
ठुलै छ दर्जा

आफु त सानो
को नै छ पर्दा

आफ्नो त चर्चा
सबै नै अर्का

      ०७-०८-२०१२

 "निस्ठुरी"

भईछ पराई
त्यसैले हराई


मलाई एक्लै पारि
बिजोकै गराई

अर्कै मन पराई
रुदै छु कराई
          ०६-०८-२०१२

"काली"
अध्यारो भो एले
तिमी बिजी जैले


भनिदेउ न पैले
तिमी आउछौ कैले

आउ न प्रिय एले
बोलाउदै छु मैले
        ०५-०८-२०१२

"मान्छे"

पागल गरायो
यो मुटु जलायो


म दुँख्दा हेर
निस्ठुरी रमायो

बिजोक गरायो
आफु खुसि मनायो
               
०५-०८-२०१२

नानि'

कति राम्री नानि
उस्तै राम्रो बानि

मायालु'नी सारै
ममताकी खानि

यता आउ नानि
अब संगै जानी
            
०५-०८-२०१२

सुझाब'


हैनौ तिमी अर्को
नमान न झर्को

चुरोटको खिल्ली
रोग लाग्छ चर्को

पिए हुन्छ अर्को
नतान ल सर्को
               
०५-०८-२०१२

 "निष्ठुरी"

नाना थरि गर
आफ्नै खुसि सर

धोकेबाज तिमी
जतासुकै मर

के के गर्छौ गर
पर्दिन म भर
         
२४-०७-२०१२

"उनि"

के मात चढ्यो
सम्झना गढ्यो 

उनि संग मेरो
पिरती बढ्यो

के नशा चढ्यो
धड्कनै अढ्यो
             
०५-०७-२०१२