"बिछोड"
मायाँ तिमीले पहिलै मार्यो
अहिले फेरी बस्तीनै सार्यो
मायाँ र पिरतिको खेलामा
तिमीले पो जित्यो मैले हार्यो
बाँकी थियो केहि आसै मार्यो
अहिलेत झन एकलै पार्यो।
मायाँ तिमीले पहिलै मार्यो
अहिले फेरी बस्तीनै सार्यो
मायाँ र पिरतिको खेलामा
तिमीले पो जित्यो मैले हार्यो
बाँकी थियो केहि आसै मार्यो
अहिलेत झन एकलै पार्यो।
- पासाङ् तमु [१०-०८-२०१२]
साथी
समिर:- लेखन कला राम्रो छ।विश्राममा "मैले हार्यो " व्याकरणिक दृष्टिले असहज
भयो।लेख्दै गर्नु होला। शुभकामना।
*.............*.....................*.....................*
"साथ"
मलाई तिम्रो नै साथ चाइन्छ
चाहिन्छ भन्दैमा कहाँ पाईन्छ
म तिम्रै प्रतिक्षामा बसेको छु
तिम्ले बोलाए सरासर आइन्छ
गर सधैं सधैं माया चाहिन्छ
कसम खाइ चोखो माया लाइन्छ।
- दीप दर्शन [०५-०८-२०१२]मलाई तिम्रो नै साथ चाइन्छ
चाहिन्छ भन्दैमा कहाँ पाईन्छ
म तिम्रै प्रतिक्षामा बसेको छु
तिम्ले बोलाए सरासर आइन्छ
गर सधैं सधैं माया चाहिन्छ
कसम खाइ चोखो माया लाइन्छ।
मौलश्री लिम्बू:- दीप सर,केस्रामा उठानको भावसंग विश्रामर बैठानको भावबीच तालमेल मिलेको छैन।कसैको
प्रतिक्षामा बसे पछी मनमा अनेकौ कुरा त खेल्छ नै ति मध्ये केस्रामा
एक पक्षको बारेमा पक्का भएर लेख्नु पर्छ।जस्तो कि..उसंग भेट भए पछी लजाउने या मायाको कुरा गर्ने वा घुर्की देखाउने वा गुनासो गर्ने..ईत्यादी।
दाङ राई 'झरी':- दीप सर,केस्रा त ठीक ठीकै हो तर अलि कति अक्षर धेरै र थोरै अनि भाव पनि थोरै दुई धारबाट बग्न खोजेकोछ। केस्रालाई गजल जस्तो लेख्दा अलिक मीठास र नियम भित्र पर्दैन होला कि भन्ने मेरो बुझाई हो।
*..............*..........................*.........................*
"नानि"
कति राम्री नानि
उस्तै राम्रो बानि
मायालु'नी सारै
ममताकी खानि
यता आउ नानि
अब कता जानी।
- स्याङ्जाली रमेश [०५-०८-२०१२]
मौलश्री लिम्बू:- सर,बैठान निष्कर्ष विहिन भयो। सकेसम्म निष्कर्षमा पुग्नु पर्छ।सायद अनुप्रासले गर्दा होला।
दान राई 'झरी':- रसिलो केस्रा थियो र बन्दैछ तर अलिकति बैठानको ..अब कता जानी..." ले प्रसङ्ग र कौतुहलता खडा गर्यो थोरै मीठास कम भयो।
[दृष्टान्त:- प्रयुक्त प्रतिक्रिया/बहसहरु फेसबूकको "केस्रा लेखन मञ्च " बाट साभार गरिएको हो। ]