- See more at: http://kesramanch.blogspot.com/2013/07/Facebook-LikeBox-JQuery-Popup-with-Timer.html#sthash.SXaf43j1.dpuf

विषय सूची

@ साहित्याकाशका लागि प्रतिपादित " केस्रा" विधाको प्रवर्तक:- मौलश्री लिम्बू , प्रवक्तात्रय:- दिलिप 'सगर' राई,जीवन देवान 'गाउँले' र कृष मगर एवम् केस्रा लेखन मञ्च हार्दिक स्वागत गर्दछ।

Monday 3 December 2012

केशर सुब्बा

         केशर सुब्बा जीका केस्राहरु



-केशर सुब्बा
पाँचथर
"वचन"

नजाउ एक्लो छोडेर !
खाको कसम तोडेर !

आशा दिएर मलाई !
नहिड पाइला मोडेर !

कतै नजाऊ छोडेर !
अन्तै साइनो जोडेर
                             १९-०९-२०१२

    "प्रेम"

लगायौ क्यारे मोहनी टुना !
भरेर बस्यौ मुटुको कुना !!

एकै छिन भुल्न सकिन मैले !!
छिपिन्दै गयो मायाको मुना !

लगायौ तिम्ले मोहनी टुना !!
कसायौ भित्री मायाको तुना !!
                                         ०४-०९-२०१२
 
   "विलाप"

रुवाउनु सम्म रुवायौ
पीडा जती सबै खुवायौ

विना गल्ती मलाई तिम्ले
मेरो सारा आँशु चुवायौ

प्रिय यतिसम्म रुवायौ
आँशुले नजर धुवायौ !
                                   २६-०८-२०१२

 "लगन"

अझै जीवन छ खाली
यो मङ्सिरमा छ पाली

भित्र्याउने सुर मेरो
उ सोझो अनि छे काली

उस्को सिउदो छ खाली
मेरो दाईकी हुन् साली
                             ३०-०४-२०१२