- See more at: http://kesramanch.blogspot.com/2013/07/Facebook-LikeBox-JQuery-Popup-with-Timer.html#sthash.SXaf43j1.dpuf

विषय सूची

@ साहित्याकाशका लागि प्रतिपादित " केस्रा" विधाको प्रवर्तक:- मौलश्री लिम्बू , प्रवक्तात्रय:- दिलिप 'सगर' राई,जीवन देवान 'गाउँले' र कृष मगर एवम् केस्रा लेखन मञ्च हार्दिक स्वागत गर्दछ।

Saturday 26 December 2015

नवीन अनुपम रावत

      नवीन अनुपम रावत जीका केस्राहरु
    "फुलको बेदना"
फूलले सधै सुगन्ध छर्छ
कति असिना पानीमा पर्छ
तर हाँसेकै हुन्छ सदैव
एकदिन त ओइली झर्छ
मीठा मीठा सुवास नि छर्छ
उ पिडा संग संधर्ष गर्छ ।
***    ***
     "उपहार"
आउथ्यौ सधै नैै गुलाब लिएर
पठाउथें म पनि माया दिएर
कस्को कुरा लाग्यो प्रिय तिमीलाई
बाँच्ने बनायौ म सधै तड्पिएर
आऊँ न उपहार प्यार लिएर
हेर एकपटक संगै जिएर  ।
***    ***
      "चिन्ता"
सधै भरी बसेर मनमा
सफल भइदैन् जीवनमा
अलि आज अलि भोली हुदै
कस्सिएर बस्यो बन्धनमा
लिदिंन भन्दा पनि मनमा
देखा पर्ने गर्छ नयनमा ।
***    ***
    "आग्रह"
मुख खोलेर कुरा गर
सक्छौ भने नजिक सर
भन्दिन तिमीलाई मैले
मेरै भरमा सधै पर
समस्या समाधान गर
अनि मात्रै बेसीमा झर ।
***    ***
      "परिस्थीति"
सक्दिन तिम्लाई अंगालोमा बेर्न
न त सक्छु आँखा जुधाएर हेर्न
छुटियौ तिमी टुट्यो सपना पनि
हुन्थेन सके काडेतारले घेर्न
पाइन खै मैले अंगालोमा बेर्न
दैबको लिला हो सकिएन टेर्न ।
***   ***
       "चाहना"
पहिले मेरो वृतान्त सुनाउछु
र बिस्तारै इतिहास लेखाउछु
सकेसम्म चाहे जति मैले यहाँ
तिता मीठा कुरा सबै बताउछु
जिन्दगीको पुरै कथा सुनाउछु
आउछौ भने खवर पठाउछु  ।
***   ***
        "सम्झना"
साथ साथमा मेलापात गरेको
तिमी मेरै म तिम्रै भर परेको
मलाई हिजो जस्तै लाग्छ त्यो पल
त्यो हात समातेर खोली तरेको
सानोमा ख्यालख्याल बिहे गरेको
र माटोले तिम्रो सिउदो भरेको ।
- कमलबजार नगरपालिका,घेगड
अछाम,हाल : भारत

No comments:

Post a Comment