- See more at: http://kesramanch.blogspot.com/2013/07/Facebook-LikeBox-JQuery-Popup-with-Timer.html#sthash.SXaf43j1.dpuf

विषय सूची

@ साहित्याकाशका लागि प्रतिपादित " केस्रा" विधाको प्रवर्तक:- मौलश्री लिम्बू , प्रवक्तात्रय:- दिलिप 'सगर' राई,जीवन देवान 'गाउँले' र कृष मगर एवम् केस्रा लेखन मञ्च हार्दिक स्वागत गर्दछ।

Wednesday 31 October 2012

लक्ष्मीमाङ् चेम्जोङ्

      लक्ष्मीमाङ्  चेम्जोङ् जीका केस्राहरु



- लक्ष्मीमाङ् चेम्जोङ्
पाँचथर,हाल-मलेसिया
"सुकुम्बासी"

खुशीमा बस्ने मेरो आश
झुपडी नै हो मेरो बास

भत्काई दियौ सारा आज
बरु लैजाउ मेरो सास

रहेन बाँच्ने मेरो आश
लुटेर मेरो मधुमास।
                              २८-०९-२०१२

"परदेशी"

विरहमा रुने
तस्बिरमा छुने

डाँडा पारी एक्लै
पागल झै हुने

सम्झनाले रुने
घाऊ आँफै धुने।
                         २८-०९-२०१२

"आशा"

आकाशको जुन
धर्तिको है सुन

महँगो नै रै'छ
नहुनेको हुन

मेरो प्यारो जुन
मलाई नि छुन ।
                        २७-०९-२०१२

"विकृति"

देशलाई बिगारे डाँकाले
भतिजको बुहारी काकाले

वा क्या चलन आयो बस्तिमा
साझपख भेट्नेको भाकाले

आमा पनि सम्झेन डाँकाले
डाडा काट्यो हजुर नाकाले ।
                                         १४-०८-२०१२

   "छल"

तिमीले गयौ छोडेर
दिलबारी त्यो तोडेर 

म के गरुं तिमी बिना
अर्कैको नाता जोडेर 

हिड्यौ तिमीले छोडेर
घुम्तिका फेरो मोडेर।
                               १२-०८-२०१२