- See more at: http://kesramanch.blogspot.com/2013/07/Facebook-LikeBox-JQuery-Popup-with-Timer.html#sthash.SXaf43j1.dpuf

विषय सूची

@ साहित्याकाशका लागि प्रतिपादित " केस्रा" विधाको प्रवर्तक:- मौलश्री लिम्बू , प्रवक्तात्रय:- दिलिप 'सगर' राई,जीवन देवान 'गाउँले' र कृष मगर एवम् केस्रा लेखन मञ्च हार्दिक स्वागत गर्दछ।

Friday 25 March 2016

विमल पोख्रेल

विमल पोख्रेल जीका केहि केस्राहरु
     "रहर"
माया लाउने मेरो रहर
पूरा गर्ला कुन शहर
अचेल जताततै देख्छु
मायालु जोडीको लहर
र त लाग्यो मलाई रहर
माया खोज्दै हर प्रहर ।
***   ***
    "आवेग"
नशा चढेको छ मलाई
सामु नआएकै भलाई
नसोध किन पिइस् भनी
आफैले यो दिल जलाई
सक्छौ बिष देऊ मलाई
खाँचो अब मेरो कस्लाई ?
****   ****
       "याद"
आउथ्यौ तिमी जुनेली रात
हुन्थे हाम्रा हात माथी हात
एकाअर्कामा अंगालो हाली
मीठा मीठा गर्थ्यौ हामी बात
तिमी हुँदाको चाँदनी रात
लाग्थ्यो मलाई अनौठो मात।
***   ****
        "कुलङ्घार"
श्रीमतीको बेची नाकको फूली
हिड्दैछ रे भट्टी भट्टीमा डुली
छैन चिन्ता बाबाआमा सन्तान
भोकै ती सानी छोरी कति रुली
गहना नाममा त्यै यौटा फूली
पिउछ रक्सी कर्तब्य नै भूली।
***    ***
       "नेता"
नेताको नगर गन्ती
सबै हुन् चोरका खन्ती
रुवाइ नेपाल आमा
जान्छन् है धोतीको जन्ती
भत्ता खान मात्र गन्ती
काम न काजका छन् ती।
****    ***
   "जवानी"
त्यो तिम्रो जवानी
गाग्री भरी पानी
छल्काई नहिड
साँझ पख सानी
सुन्दर जवानी
बन्ला है कहानी।
***    ****
    "मेरी मायालु"
हरपल मलाई सताउने
रिसाउदा म माया जताउने
चञ्चले छ उसको बानी साह्रै
दिन्छे मायाको स्वाद मताउने
प्यारो लाग्छ बानी त्यो सताउने
कैले चै रिसले पारो तताउने।
2 sep2015
****    ***
   "दिदीको पीड़ा"
तीज नजिकिदै सर्दैछ
घर घर ख़ुशी छर्दैछ
भाई मेरो समुन्द्र पारी
सन्चो बिसन्चो के गर्दैछ
जतिजति दिन सर्दैछ
आँशुले यी आँखा भर्दैछ।
09/09/2015
****    ****
      "कामना"
मनाऔं तीज यसपाली
शान्तिको दिब्यज्योति बाली
एकताको सन्देश छरौं
नहोस् हिंसा पुनर्बहाली
कामना गरौ यसपाली
एक भै मेची देखि काली ।
09sep 2015
***    ****
        "कपूत"
आमा अस्पताल छटपटीमा
छोरो मस्त साइलीको भट्टिमा
सानो चोट लाग्दथ्यो उसलाई
बस्थिन् आमा चाहिँ रुँदै चट्टिमा
मृत्यु माग्छिन् आमा छटपट्टिमा
आमाको माया मिसायो मट्टीमा।
9 sep 2015
***   ****
     "सुझाव"
स्वास्थ्यले दिन्छ ब्रत गर
रोकेको कस्ले नै पो छ र ?
मान्नु इश्वर राख्नु आस्था
हेर्नु स्वास्थ्य आफ्नो नि तर
खाऊ रमाउ पूजा गर
बर माग्नु असल घर।
16/09/015
****    ****
       "नारी"
सलाम छ तीनै नारीलाई
ब्रत बस्छिन् जो पानी नखाई
आफ्नो पतिदेवको दीर्घायु
माग्छिन् शिवसँग गीत गाइ
हेला गर्छ पति उनैलाई
लगाउछ दोष बोक्सी डाई।
16/09/015
****     ***
       "पहिचान"
के पाउछाै खाेजेर त्याे पहिचान
हुन्न जब एक अर्काकाे सम्मान
हामी नेपाली हाम्राे देश नेपाल
बन्द गर जातियता काे आव्हान
मेचि काली लुम्बिनी हाे पहिचान
अरु किन सगरमाथा छ शान ।
16sep2015
****    *****
         "ब्रत"
ब्रतले कुनै चमत्कार गर्दैन
सकी नसकी बस्नु पनि पर्दैन
आयु त पहिले तोकिएको हुन्छ
ब्रतले मृत्यु ठेलेर चै सर्दैन
अन्धविश्वास हो यो केहि गर्दैन
त्यो आकाशबाट अनाज झर्दैन।
16sep 2015
- धरान,हाल- मलेसिया ।

No comments:

Post a Comment