- See more at: http://kesramanch.blogspot.com/2013/07/Facebook-LikeBox-JQuery-Popup-with-Timer.html#sthash.SXaf43j1.dpuf

विषय सूची

@ साहित्याकाशका लागि प्रतिपादित " केस्रा" विधाको प्रवर्तक:- मौलश्री लिम्बू , प्रवक्तात्रय:- दिलिप 'सगर' राई,जीवन देवान 'गाउँले' र कृष मगर एवम् केस्रा लेखन मञ्च हार्दिक स्वागत गर्दछ।

Friday 16 October 2015

भावना सुब्बा

        भावना सुब्बा  जीका केस्राहरु

      "समय"

पर्खिन्न कसैलाई समय
हुन्छ बेलगाम त्यो उदय

हिंड्न सकिएको छैन साथी
गरेर कुनै नि अभिनय

छिचोल्दै झेल्दै अब समय
पाल्ने छैन कहिले नि भय ।
***   ***

   "गुरु"

पाएँ एक गुरु
गरें पढ्न शुरु

रोएकी थिएँ म
हिजो धुरुधुरु

भगवान गुरु
मान्छु खुरुखुरु ।
***   ***

  "नासो"

मायाको नासो
हुन्न है पासो

यादमा डुब्दा
अती नै चासो

अङ्गाली नासो
मिल्या छ हासो।
***   ***

  "जीवन"

आँसुको भेल
नियति खेल

बुझिन्न केही
पीडाको जेल

दु:खको भेल
जीवन रेल ।
***   ***

      "आश्वासन"

मैले गुड  छैन नि कतै सारेको
तिम्रो चोखो माया होईन मारेको

के थाहा कस्लाई कतिकति हुन्छु
सम्झनामा सदैव आँसु झारेको

तिम्रो माया अन्त छैन है सारेको
कैले हो तिमीसंग  पानी बारेको ।
***   ***

      "सम्झना"

आएको छ तिम्रो नै सम्झना
देख्दैछु मैले भेट्ने सपना

खै कसरी पो व्यक्त गरु म
आफ्नो मनको सबै चाहना
 
सदैव सुमधुर सम्झना
गरेर समस्याको सामना।
***   ***

      "हाल"

नसोध्नु यो दिलको हाल
नाजुक छ अहिले काल

भावना उर्लि आएको छ
भएर झै समुन्द्री छाल

बताउन सक्दिन हाल
भएर नै आँसुको ताल।
***    ***

    "मनोकांक्षा"

लाग्छ तिमी मेरो दर्पण
चोखो माया गरें अर्पण

पाएकी छु सम्पुर्ण मैले
भावनाको चोखो खर्पण

तिम्रो छाँया रुपि दर्पण
जीवन गर्छु समर्पण ।
***    ***

       "चाहना"

हुन नपरोस् कसैको शिकार
गर्छु म शिकारीको बहिष्कार

महशुस भएको छ मलाई
बिनाकारण गर्दिन चीत्कार

बनाउन पाउँदा चै शिकार
सम्झिदा रहेछन् है अधिकार ।
२०७२/६/१९
***   ***

      "विगत"

झर्या आँसु पुछि दियौ
दु:ख आफ्नो मानी लियौ

बल्झी उध्रीएको घाउ
तिम्ले नै मज्जाले सियौ

सारा हाँसो खुशी दियौ
हितैषी तिमी नै थियौ।
- दमक झापा।

No comments:

Post a Comment