- See more at: http://kesramanch.blogspot.com/2013/07/Facebook-LikeBox-JQuery-Popup-with-Timer.html#sthash.SXaf43j1.dpuf

विषय सूची

@ साहित्याकाशका लागि प्रतिपादित " केस्रा" विधाको प्रवर्तक:- मौलश्री लिम्बू , प्रवक्तात्रय:- दिलिप 'सगर' राई,जीवन देवान 'गाउँले' र कृष मगर एवम् केस्रा लेखन मञ्च हार्दिक स्वागत गर्दछ।

Thursday 24 May 2012

भरत अधिकारी

भरत अधिकारी जीका केस्राहरु
    

भरत अधिकारी
तनहुँ,हाल-मलेसिया

      "याद"

याद आयो तिम्रो अति
दिएँ माया भए जति

सम्झनाले गर्दा मेरो
पोल्छ छाती भत-भति

सम्झी रोएँ आज अति
आँशु पिई  बसौ कति ?
                   १२-०५-२०१२

  "भेद-भाव"



आँगनमा बस भन्छ
आफु निकै ठुलो बन्छ

जात-भात कुरा गरि
कहाँ उस्ले मान्छे गन्छ

म जातमा ठुलो भन्छ
सानो भनि जरो खन्छ

                 १८-०३-२०१२  

     "नबुझेर"


भाषण सुने तालि ठोकें
जिताएर काँधमा बोकें

नारा जुलुस लगाएर
जनता हिड्ने बाटो रोकें

नबुझी मैले तालि ठोकें
अहिले बुझें जिब्रो टोकें
                   ०४-०३-२०१२ 


   "नियोजन"

बेला छदै राखे होस
नदेखाउनु त्यो जोश

धेरै भए दु:ख होला
विचार लिनु है ठोस

गरि राख्नु पर्छ होस
कर्मलाई हुन्न दोष
           २७-०२-२०१२


     "विद्धुत"

बिल बोकी अफिस धायो
बेकार पैसा तिरी आयो

चाहिने बेला अन्धकार
टुकी बालेर खाना खायो

काम छोडी अफिस धायो
बेकार दु:ख मात्र पायो
                    २३-०२-२०१२

    "मेरो माया"

तिम्रो मायाले मुटुमा बिजायो
रातमा सम्झी सिरानी भिजायो

मेरो माया सुटुक्क चोरेपछि
अनि निर्धक्क मायाजाल फिजायो

अतित सम्झदा मुटु बिजायो
मेरो माया पराइले रिजायो
                          १७-०२-२०१२

[ केस्रा साहित्यानुरागी मित्रहरु तपाईलाई ब्लगमा प्रकाशित प्रत्येक केस्राहरु अध्ययन पछि  कस्तो लाग्यो कृपया तल.. १) उत्तम २) राम्रो ३) नराम्रो...बक्समा क्लिक गरि अभिमत दिनु होला।]

    
    

 

No comments:

Post a Comment