- See more at: http://kesramanch.blogspot.com/2013/07/Facebook-LikeBox-JQuery-Popup-with-Timer.html#sthash.SXaf43j1.dpuf

विषय सूची

@ साहित्याकाशका लागि प्रतिपादित " केस्रा" विधाको प्रवर्तक:- मौलश्री लिम्बू , प्रवक्तात्रय:- दिलिप 'सगर' राई,जीवन देवान 'गाउँले' र कृष मगर एवम् केस्रा लेखन मञ्च हार्दिक स्वागत गर्दछ।

Tuesday 14 February 2012

दान राई "झरी"



दान राई "झरी" जीका केस्राहरु


   - दान राई "झरी"
        उदयपुर,हाल- मलेसिया

      "वर्षा "
वर्ष्यो  आज  यहाँ  झरी .
मेरो  मनै  रुंने गरि

हेर्दा  हेर्दै  भेल  बढ्यो
बग्यो  बस्ति  खोला  सरि

अनायासै  पर्यो  झरी 

गयो मान्छे  सयौ  मरि /
                  १५-०२-०१२
           [ प्रारम्भिक उत्तरार्द्ध चरणमा लेखिएको केस्रा ]
   
      "मलाई"

मेरो  आत्मा  जलाई
गए हुन्न भलाई

टाढा  हुन्छौ  नै  भने
मारी  दिनु  मलाई

खाक  पार्नु  जलाई
चिता  माथि  ढलाई /
                   १४-०२-०१२
     [ प्रारम्भिक उत्तरार्द्ध चरणमा लेखिएको केस्रा ]
    
       "भाग्य"

यस्तै  रैछ  मेरो  कर्म
बुझी  दिन्छ  कस्ले  मर्म

खेद  छैन  तर  पनि
छोपे  कै  छु  मैले  शर्म

अकाट्य  यो  हो  कि  कर्म
गर्न जानिनँ कि धर्म /
                       
                  १५-०१-०१२
    [ प्रारम्भिक उत्तरार्द्ध चरणमा लेखिएको केस्रा ]
   
    "चोट"  

जव  चोट  पर्छ
अनि  आँशु  झर्छ

बाँच्ने  आशाहरु
आफै  भित्र  मर्छ

रुँदै  हाँस्नु  पर्छ
खुसि  टाढा   सर्छ /
                    ११-०१-०१२
        [ प्रारम्भिक उत्तरार्द्ध चरणमा लेखिएको केस्रा ]

       
      "नेता" 

के  गर्छौ नेता  सबै  जुटेर
नेपाल आमा आफै  कुटेर

शान्ति  छैन  कतै  हेर  यहाँ 
दाजुभाई  मै  विस्वास   टुटेर

विकाश  गर्छौ  भन्दै  जुटेर
देश  कै  ढुकुटी  लान्छौ  लुटेर
                       ११-०१-०१२
         [ प्रारम्भिक उत्तरार्द्ध चरणमा लेखिएको केस्रा ]
    
      "भोटो"

यो  नानीको  भोटो
कति  साह्रो  छोटो

लाज  छैन  गाँठे
खिचाउछ   फोटो

पारदर्शी  भोटो
मान्छे  हेर्यो  मोटो /
               १०-०१-०१२
     [ प्रारम्भिक उत्तरार्द्ध चरणमा लेखिएको केस्रा ]
      
     "देश"

मेरो  देश  रुँदैछ
मुटु  छिया  हुँदैछ

छैन  कोहि  दयालु
रगत  यहाँ  चुँदैछ

दर्द  भित्र  रुँदैछ
आँशु  झारी  धुंदैछ /
                 ०७-०१-०१२ 
       [ प्रारम्भिक उत्तरार्द्ध चरणमा लेखिएको केस्रा ]

       
      "घात" 

विस्वासमा  भयो  घात
विना  दोष  लाग्यो  बात

के  नै  भुल  भयो  मेरो
छोडी  गयौ  यहाँ  हात

गर्नु  रै'छ  तिम्ले  घात
पार्यौ आज  दिन मै  रात /
                         ०६-०१-०१२
       [ प्रारम्भिक उत्तरार्द्ध चरणमा लेखिएको केस्रा ]
    
       "वियोग"

गयौ  आज  छोडी
मेरो  दिल  तोडी

कहाँ  खोजौ  अब
हाम्रो  जस्तो  जोडी

टाढा  भयौ  छोडी
पराई   घुम्टो  ओडी /
             ०४-०१-०१२ 
         [ प्रारम्भिक उत्तरार्द्ध चरणमा लेखिएको केस्रा ]
       
         "आवाज"

उठौं अब नेपाल आमा हँसाऔ
मिलिजुली सुन्दर बस्ति बसाऔ

सर्बत्र चेतनाको बिगुल फुक्दै 
सामन्तको पेटमा छुरी धसाऔ 

सुख बाँडेर सबैलाई हँसाऔ
चेतनाको पहाड अब रसाऔ /
                          १८-१२-०११ 
              [प्रारम्भिक चरणमा लेखिएको केस्रा ]


1 comment:

  1. Kesra is new n meaningfull theme to write n express own feeling n experieance as i understand. thank u so much for ur effort to grow this.

    ReplyDelete